luni, 15 noiembrie 2010

Caribbean Blue

Ne-am luat de mana si am plecat asa singure prin lume. Eram ca doua surori regasite. Ne-am prins parul in doi maci si ne-am adus aminte de noi. Ne-am luat la revedere de la scrisorile de dragoste din sertare si barbatii indragostiti de pielea noastra alba. Am dansat pe strazile londoneze cu un chitarist plictisit de oameni si am ascultat tangouri pline de puritate si desfranare intr-un Buenos Aires frumos si vesel. Ea a lasat in urma o casuta alba de la marginea unui oras murdar si o casetuta cu bijuteriile bunicii. Eu nu am lasat nimic. Planuiesc sa-mi cumpar o viata pe o corabie. Sa ma indragostesc de un marinar, sa-l rog sa ma ia cu el si sa-i dau la schimb povesti despre oameni si ferestrele lor.

Pe punte stam noi doua cu picioarele scaldate in apa sarata si soare. Bem coniac si visam ca suntem sirene cu maci in par. Fluturam in aer doua bucati dintr-o panza alba si strigam de fericire cat ne tin plamanii. Ne luam ramas bun de la un tarm plin de ochi curiosi. Plecam spre o lume albastra unde vom avea picaturi de dragoste printre insulele Caraibelor ...

Niciun comentariu: