miercuri, 27 ianuarie 2010

Potrivit celor care saruta


Potrivit celor care saruta, ai plecat demult. Am auzit ca ai calcat pe toate cararile nestiute. Ai lasat o urma in spate totusi, te-am recunoscut dupa privirile lasate printre frunze. Murmurau triste parca melodia pe care ai dansat prima data singur “You have to hide your love away”. Intr-un satuc uitat de lume, mancat de vata de zahar ai lasat o carte de vizita care purta pe umeri o amintire din Sahara. Era ascunsa intr-o casuta de pe malul unui lac plin de framatarile tuturor innecati in ganduri. Dintr-un sertar albastru, un visator cu ochii negrii mi-a soptit cuvintele pe care le scriai intr-un jurnal ars de atatea vise. Ti-am gasit ascunzatoarea, intr-un munte singuratic de pe plaja vestejita a unei insule din Pacific. Am vazut in larg amintirile plutind pe care le-ai innecat la o criza nimicitoare .
Acum stau si astept langa podul ce face legatura intre lumea pe care o urasti si cea pe care ai visat-o, ce trece peste mii de suflete uitate in urma...Mi s-a spus ca ai sa apari in coltul orizontului in momentul in care soarele va disparea...Astepti de mult momentul asta in care vei scrijeli pe palma cifra stelelor pe care vrei sa le vizitezi si momentul in care vei privi spre pod si vei gasi nimic mai mult decat strigate ofilite de atata asteptare...

Niciun comentariu: